Registruotis    Prisijungti    Forumas    Ieškoti    DUK

Pagrindinis diskusijų puslapis » Visa kita » Sveikata




 Puslapis 11 [ 1 pranešimas ] 



Autorius Žinutė
 Standartinė Parašytas: 2017-11-09 13:12 
Netyčiukė (as)
Netyčiukė (as)
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2015-09-27 16:10
Pranešimai: 41
Kaip atpažinti ir nemedikamentinėmis priemonėmis gydyti depresiją, pasakoja Depresijos gydymo centro įkūrėja, klinikinė psichologė Aušra Mockuvienė.


Noriu pasidalinti trimis pagrindiniais dalykais, kaip žmogus gali padėti sau jausdamas anksčiau minėtus simptomus. Tai moksliškai įrodyti būdai, kurių veiksmingumas yra toks pat arba didesnis nei antidepresantų, tačiau jie neturi vaistams būdingų šalutinių poveikių:

1. Saulė / šviesa: daugelis mokslinių tyrimų rodo, kad šviesos terapija yra veiksmingesnė gydant sezoninį afektinį sutrikimą, kuris yra depresijos atmaina, nei vaistai (ir turi mažiau šalutinių poveikių). Taip pat šviesos terapija naudinga gydant visų formų depresijas. Daugeliui žmonių, sergančių depresija, 30 minučių šviesos per dieną jau pakanka gydomajam efektui pasiekti. Tačiau šviesa turi būti tokio ryškumo kaip saulėtą dieną. Apsiniaukusią dieną šviesos gali būti 10 kartų mažiau, tad lauke tektų būti bent kelias valandas. Kad būtų galimybė kompensuoti žiemą natūraliai atsirandantį šviesos trūkumą, sukurtos šviesos terapijos lempos arba akiniai, kurių ryškumas atitinka giedros saulėtos dienos ryškumą. Tačiau labai svarbu parinkti tinkamą laiką šviesos terapijai ir pasirūpinti patikimu prietaisu. Šviesos terapiją išmanantis specialistas gali jus pakonsultuoti ir išmokyti tinkamai naudotis šviesos terapijos lempomis. Jų poveikis gana greitas, neretai efektas pastebimas jau po savaitės.

2. Omega -3 rūgščių prisotinta mityba: turite kelis pasirinkimus. Galite 2–3 kartus per dieną valgyti riebią žuvį kaip japonai, kurių depresijos rodikliai vieni žemiausių pasaulyje, arba gerti kokybiškus žuvies taukus. Atsižvelgiant į atliktus mokslinius tyrimus, tai veiksmingiau padeda sumažinti depresijos simptomus nei antidepresantai. Tačiau svarbu, kokius žuvies taukus gersite ir kokią dozę pasirinksite. Būtent apie tai išsamiai kalbame savo programoje „Įveik depresiją kitaip“ bei individualių konsultacijų metu. Tiesa, kai pradėjau ieškoti Lietuvoje parduodamų žuvų taukų, kurių sudėtis, santykis, kokybė ir kaina būtų tinkami ir kuriuos galėčiau rekomenduoti savo klientams, neradau, ko ieškojau. Tad šiuo metu patys rūpinamės tinkamų Omega-3 rūgščių gavimu ir pardavimu.

3. Aktyvus judėjimas: tyrėjai jau daug kartų lygino aerobinių pratimų ir antidepresantų poveikį gydant depresiją. Vieno iš atliktų tyrimų metu įrodyta, kad net mažos judėjimo dozės, t. y. trys pusvalandžio trukmės greiti pasivaikščiojimai per savaitę – veikia lygiai taip pat kaip antidepresantai. Tačiau vaistus vartojantys pacientai buvo tris kartus labiau linkę vėl susirgti depresija per artimiausius 10 mėnesių nei tie, kurie gydėsi judėjimu. Taigi, siūlau 3 pusvalandžio trukmės greitus pasivaikščiojimus per savaitę – geriausia šviečiant saulei, ir jūs jau žinote, kodėl.

Čia bus daugiau informacijos, didelis straipsnis: https://www.15min.lt/gyvenimas/naujiena ... 028-858378

_________________
Nuolaidos Web ir Pro hostingui | VDS, VPS serveriams
Nemokami soc. like, pasidalijimai ir pan.


Į viršų 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
 
 Puslapis 11 [ 1 pranešimas ] 




Pagrindinis diskusijų puslapis » Visa kita » Sveikata


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias

 
 

 
Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas Hey.lt - Interneto reitingai, lankomumo statistika, lankytojų skaitliukai


Aurimas Rapečka. +37062657659, skype: anonymaz3, Laima. Paskutinis atnaujinimas 2015-03-15.
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007